reklama

Enem tak

Pondelok nepatrí medzi obľúbené pracovné dni v týždni, ale blíži sa jeho koniec a ja môžem konštatovať, prežil som ho. Vyjasnilo sa, neprší. Bavme sa o počasí, mam to rád. Je to o ničom a nemusíte vo veľkom namáhať mozgové závity. Obyčajne tým nikoho neurazíte. Na oblohe je taký zvláštny mrak. Prepáčte, nevedel som, že ste to vy pán Rumburak... však som písal, že je to ničom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Česi prehrali finále a naši vlastne porazili majstra sveta 5:2. Nič z toho, pivo mi nezlacneli, ale hreje ma to. Tak trošíčku. Presťahovali sme firmu a poviem vám, že lepšie je vyhorieť ako sťahovať sa. Bolia ma kríže a neviem si zvyknúť na nové pôsobisko. Všade chaos, každý hľadá svoje veci. Iba ja som, čo sa týka hľadania v pohode. Nechávam to bežať systémom, všetko si svoju cestu nájde, len tomu treba nechať voľný priebeh. Tri krát za deň mi niekto zavolá, že našiel moju krabicu s papiermi a všakovakými nepotrebnosťami, ktoré človek schováva, pre prípad, keby niečo. Zapíšem si ho do bloku, veď evidencia musí byť a poprosím, nech ju zatiaľ ponechá u seba. Ja sa pre ňu zastavím. Každý deň si z tých päťsto šanónov, papierov, formulárov... ktovie čoho ešte, zopár vyberiem a upracem u seba pod stôl. Keď sa sťaží pohyb pod stolom, zopár vecí vyložím a založím do skríň či políc. Tento premyslený systém šetrí čas a nervy. Pritom si každý myslí, že mám toľko roboty, že nestíham upratovať.Musím však uznať, že sťahovanie môže mať aj výhody. Kým predtým som obedoval v priemere za stotridsať korún, teraz nieje problém sa zmestiť pod sto. Polievka, hlavné jedlo, pol litra kofoly... . Keď rátam, že robím dvadsať dní mesačne, tak šesťsto peňazí slovenských je doma. Získali sme možnosť usporiadať hokejové MS 2011. Teším sa. Hľadal som k tomu dátumu niečo dramatické, ale jediné čo ma napadá je, že postaviť novú halu na Slovensku do piatich rokov bude niečo výnimočné. Už teraz tuším, ako sa tá stavbička predraží. Už teraz vidím titulky v novinách o všetkých tých tuneloch. Už teraz vidím ako si tamtí z toho nič nerobia. Už ich vidím ako to žerú bez chleba... akurát ja im nemôžem dať po papuli, ako ten Záhorák synovi v tom vtipe.Inak sa u mňa za poslednú dobu nestalo nič mimoriadne. Stále bojkotujem reťazec Lidl, netankujem na Slovnafte, nekupujem maslo Rajo vyrobené v Nemecku a nechodím do kaderníctva v dúbravskom Saratove. Podporujem slovenských výrobcov, triedim odpad, zbieram papier... a stále túžim spraviť niečo veľké. Celkom sa mi darí. Začínam od maličkostí. Veď každá veľká vec je postavená na maličkostiach. Napríklad minule. Podarilo sa mi vysr*ť celkom pekne veľké....

Peter Tettinger

Peter Tettinger

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  0x

trochu trafený, trochu bláznivý, trochu lenivý, trochu normálny, trochu pracovitý, trochu "blavák", trochu "malinovčan", trochu dobrý, trochu zlý, trochu šikovný, trochu babrák, trochu .... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenázivot okoloakcie, kamarati, rodina,tvorba tvorbička

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu