Pracujem vo firme, ktorá sa zaoberá medzinárodnou kamiónovou dopravou. Máme 43 kamiónov a „ukočírovať“ ich dá riadne zabrať. Aj keď sme sa na zákaz prechodu kamiónov nad 3,5 tony cez hranice pripravovali a volili rôzne stratégie, bolo nemožné to naplánovať tak aby sme všetko stíhali. Dokonca máme problém aj s vnútroštátnou dopravou z Bratislavy.Každú chvíľočku zvoní telefón a my vysvetľujeme naším zahraničným partnerom, že meškania nie sú spôsobené našou firmou, ale Summitom. Čo myslíte koľkých to zaujíma, že sa tu koná nejaké stretnutie naškrobeného amerického „cowboya“ a Rusa, bývalého KGB-áka? Žiadneho z nich. Najhorší sú Viedenskí partneri. Tým sme v dostatočnom predstihu posielali rozpis dopravy. Neuspeli sme. Volajú každú chvíľu a čudujú sa našej neschopnosti neprepraviť im všetko podľa ich predstáv. Viem, mám skúsenosti s „Viedeňákmi“ sú to ... No nemôžem sa vyjadriť, predsa sú to naši obchodní partneri, nech sú akí sú, napr. nechápaví. Pre nás je to zákazník, ktorý nás platí a tým aj živí. Niekedy stačí jeden summit a môžete prísť o zákazníka. Budeme pre nich voziť aj na budúci týždeň či mesiac? Neviem. Viem však len, že vďaka tomuto summitu máme nemalé problémy. Dúfam, že sa večer aspoň dostanem z práce a nech je tento summit konečne už za nami.
24. feb 2005 o 10:54
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 317x
Kto zaplatí ušlé zisky kvôli Summitu?
Bratislava je paralyzovaná. Všetko mešká.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(8)