reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Tettinger

Peter Tettinger

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  0x

trochu trafený, trochu bláznivý, trochu lenivý, trochu normálny, trochu pracovitý, trochu "blavák", trochu "malinovčan", trochu dobrý, trochu zlý, trochu šikovný, trochu babrák, trochu .... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenázivot okoloakcie, kamarati, rodina,tvorba tvorbička

reklama

akcie, kamarati, rodina,

Z Hronu...

Peter Tettinger

Z Hronu...

Nedá mi to. Pripúšťam, som pobláznený vodou. Je to živel, ktorý ma úplne očaril. Má v sebe energiu, ktorá ma nabije na niekoľko týždňov. Toť hľa, tu konkrétne je Hron, ktorý mi minulý rok nabil baterky na celú zimu. Splavovať rieku to je sloboda a voľnosť. Zároveň je to však aj zodpovednosť a neobyčajná pokora pred tou veľkou masou vody, ktorá môže i zabiť.

  • 29. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 931x
  • 0
Rieka, ty múza moja...

Peter Tettinger

Rieka, ty múza moja...

Už len pár týždňov a vyrážame na Vltavu. Určite to bude fajn-fajnové. Už sa teším, na tu pohodu pohodičku. Som nedočkavý. Minulý rok sme už začiatkom mája mali úvodný splav za sebou. Tu je niekoľko fotiek z tých minuloročných splavov. Autor fotografií je kolektív kamarátov vodákov, s ktorými som splavil nejaký ten kilometrík. Alebo stoviek kilometríkov?

  • 29. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 774x
  • 12
Vltava, jez, pohoda „džez“

Peter Tettinger

Vltava, jez, pohoda „džez“

Pred týždňom som si myslel, že prišla teplá jar a do konca marca stihnem v niektorý pekný deň vybehnúť na vodu. Dnes si myslím, že prišla chladná jar a na vodu do konca marca asi nevybehnem. Nuž a tak aspoň zopár spomienok na leto, na vodu, na „klídek“ a pohodu. Konkrétne na Vltavu, ktorej splav je už dnes silne komerčná záležitosť, ale tú nádheru môžem vidieť každý rok a nezunuje sa, aj keď je tam viacej ľudí ako rýb.

  • 23. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 037x
  • 1
Thasos I

Peter Tettinger

Thasos I

Malý, prítulný ostrov na severe Egejského mora. Krásne pláže, olivové háje, hory s najvyšším vrchom Ipsarionom týčiacim sa do výšky 1204m nad morom. Všade prítomné kozy, včely a hlavne príjemní ostrovania. Prvá časť fotografií z tohto malebného miesta.

  • 27. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 218x
  • 2
DEŇ D

Peter Tettinger

DEŇ D

Sedím za počítačom, cez polovicu obrazovky sa mi belie okno wordu v ktorom píšem tento článok. Tá druhá časť patrí živým obrázkom z Turínskej olympiády. Trpím nevyliečiteľnou športovou závislosťou. Som netrpezlivý a neviem sa sústrediť. Začiatok prvého zápasu našich hokejistov sa blíži... už menej ako tri a pól hodiny.

  • 15. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 901x
  • 3
reklama
Slovan bol pre nás modla .... alebo ako sme plť stavali

Peter Tettinger

Slovan bol pre nás modla .... alebo ako sme plť stavali

„Mám dobrý nápad!“ zvolal Juro a pustil sa ozlomkrky krížom cez les čo sa tiahol popri Malom Dunaji. Rozbehol som sa za ním tak rýchlo ako som len vedel, ale dobehnúť ho bolo pre mňa takmer nemožné. Snažil som sa udržať si ho aspoň na dohľad.

  • 30. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 073x
  • 8
Rózsa, Šeban, Buntaj s Waking Vision a Valihorom na jednom pódiu

Peter Tettinger

Rózsa, Šeban, Buntaj s Waking Vision a Valihorom na jednom pódiu

Prvý traja sú osobnosti slovenskej JazzRockovej hudobnej scény takého rozmeru, že rozprava o ich kvalitách nemôže skončiť nikde inde ako pri slovách: „Svetovo uznávaná slovenská špička“. Pridajte k tomu nášho najlepšieho inštrumentalistu pre rok 1999 Martina Valihoru s jeho Waking Vision a dostane sa vám do uší koncertná lahôdka, ktorú, kto si včera v Bratislavskom Babylone vypočul, bude ju určite chcieť počuť znova.

  • 21. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 445x
  • 18
Prvé pivo a prvé lásky .....alebo ako vojenský Superbunker dobyli tri ženy

Peter Tettinger

Prvé pivo a prvé lásky .....alebo ako vojenský Superbunker dobyli tri ženy

Slnko pomaly stupňovalo svoju intenzitu žiarenia a vôňa leta sa roztekala po celom okolí. V tieni na lavičke pred domom sedela stará pani Ďurčová a pobafkávala svoju cigaretku. Občas ju zmáhalo do driemot, hlava jej pomaly klesala, cigareta vypadla z ruky, no vždy sa strhla, zodvihla cigaretu a opäť sledovala okolie. Pod lavičkou mala uložené neodmysliteľné pivko a vo vačku pripravené žuvačky, ktorými nás zvykla obdarovať, keď si „vybumbala“ svoje pivko a my sme jej so džbánom zbehli pre ďalšie.

  • 8. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 388x
  • 10
Mňam čerešne, alebo ako som pomohol na ceste k demokracii vo voľbách v roku 1990

Peter Tettinger

Mňam čerešne, alebo ako som pomohol na ceste k demokracii vo voľbách v roku 1990

Už len necelý mesiac do školských prázdnin, tešil som sa v duchu. Známky v škole mi vychádzali k spokojnosti mojej i rodičov a tak nebolo čo doháňať . Svojím spôsobom mi prázdniny začínali skoro o mesiac skorej. Bol jún 1990 a blížilo sa nádherné slnečné leto.

  • 25. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 070x
  • 5
Ako sme šli s Jurom na zajace

Peter Tettinger

Ako sme šli s Jurom na zajace

Juro bol môj detský vzor. Aj keď starší o tri roky, vždy ma ochotne zaúčal do tajov jeho pestiev. Skoro vždy keď si spomeniem na detstvo, vybaví sa mi jeho chudá tvár s modrými očami a večne červenými lícami.

  • 24. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 581x
  • 3
reklama
Šľak ma ide trafiť z MHD

Peter Tettinger

Šľak ma ide trafiť z MHD

Dnes ráno ma opäť presvedčil šofér autobusu, že Bratislavská MHD stále funguje ako kedysi, kedy sa vzťah Dopravného podniku voči ľuďom dal prirovnať k vzťahu predsedu družstva ku zvieratám, ktoré družstvo prevážalo. Nieje to len starým vozovým parkom, večnými tlačenicami, ale aj v správaní sa ľudí k ľudom, napríklad šoféra k pasažierom.

  • 31. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Príjemný večer

Peter Tettinger

Príjemný večer

Včera 27.1.2005 sme pri príležitosti Drahošových narodenín zorganizovali malé stretnutie. Miesto činu bol ako vždy keď sa stretávame v takejto zostave, podnik BASTION. Boli sme v tomto zložení: oslávenec chaloš Drahoš, zdravo sa stravujúci Jožko, Miro čo nedopil pivo, fanúšik hodiny pravdy Ondro, románopisec hrdinských činov Vojto, Ivan s novým partnerom (nieje s mužským ale s autom) , Marek s teplotou 47.8°C (pil len čaj), chvíľkový Boďo , družba z východu (fandí HC KOŠICE) , ale bývajúci momentálne na juhu v Galante - Maťo, Dano, ktorý keď už nevládze tak to nechá na ráno a nakoniec moja maličkosť, čo ohrýza každú kosť . Teda, aby sme sa chápali, kosti boli pečené a z kuracích krídeliek.

  • 28. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu