reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Tettinger

Peter Tettinger

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  0x

trochu trafený, trochu bláznivý, trochu lenivý, trochu normálny, trochu pracovitý, trochu "blavák", trochu "malinovčan", trochu dobrý, trochu zlý, trochu šikovný, trochu babrák, trochu .... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenázivot okoloakcie, kamarati, rodina,tvorba tvorbička

reklama

zivot okolo

Malinovská cesta

Peter Tettinger

Malinovská cesta

Kvalitný futbal na regionálnej úrovni, by sa mal stať základným kameňom pri napredovaní tohoto športu u nás. Ak nechceme aby nám futbalový svet ďalej unikal, je potrebné vytvoriť silný regionálny základ, na ktorom sa dá ďalej budovať. Spolupráca podporovaná futbalovým zväzom, medzi samosprávou obce, vedením klubu a sponzormi často zlyháva. Nie však v Malinove.

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 558x
  • 0
V Malinove sú spokojní, hrozí im postup

Peter Tettinger

V Malinove sú spokojní, hrozí im postup

Z trinástich zápasov jesennej časti IV. Ligy sk. A osem výhier, štyri remízy a jedna prehra. Druhé miesto v tabuľke a strata iba štyroch bodov na prvú bratislavskú Trnávku.

  • 20. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 230x
  • 3
Slovenský folklór ešte neumrie

Peter Tettinger

Slovenský folklór ešte neumrie

Rekonštrukcia amfiteátra v bašte slovenskej ľudovej kultúry vo Východnej spôsobila, že najväčší slovenský folklórny festival Východná sa tento rok neuskutočnil. Tu u nás pod Tatrami máme však stále dosť menších folklórnych festivalov, ktoré ho pre tento rok plnohodnotne zastúpili. Nejde o veľkosť podujatia, ale o udržanie ducha ľudovej tradície. Jeden taký menší, ale zato útulnejší, sa každoročne koná v rázovitej obci Liptovská Teplička a dokázal, že máme ľudové tradície stále v sebe. Nielen, že ich máme, ale radi sa o ne aj podelíme.

  • 24. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 112x
  • 6
Kniha moja drahá

Peter Tettinger

Kniha moja drahá

Oddelenie kníh v v obchodných domoch je u mňa ako zelený ostrov bohatý na pramenistú vodu, ktorý objaví stroskotanec už celé dni sa plaviaci na krídle od piana v slanom mori. V tom veľkom hyperzhone aspoň kúsok oázy. Zastaví sa tam pre mňa čas. Chodím popri regáli, ktorý je taký škaredý ako len regál v obchodnom dome môže byť. Mne to však nevadí. Listujem si jednu knihu za druhou a vnímam iba regál kníh. Všade vôkol zrazu veľké nič.

  • 3. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 972x
  • 3
Volným pádom na prvé

Peter Tettinger

Volným pádom na prvé

Alebo návšteva daňového úradu.

  • 3. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 673x
  • 2
reklama
Enem tak

Peter Tettinger

Enem tak

Pondelok nepatrí medzi obľúbené pracovné dni v týždni, ale blíži sa jeho koniec a ja môžem konštatovať, prežil som ho. Vyjasnilo sa, neprší. Bavme sa o počasí, mam to rád. Je to o ničom a nemusíte vo veľkom namáhať mozgové závity. Obyčajne tým nikoho neurazíte. Na oblohe je taký zvláštny mrak. Prepáčte, nevedel som, že ste to vy pán Rumburak... však som písal, že je to ničom.

  • 22. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 647x
  • 0
Propík

Peter Tettinger

Propík

Posedávame si, na petržalskej strane Dunaja medzi Starým a Novým mostom, popíjame pivko. V ušiach mi znejú tóny, ktoré pochádzajú od mladej rockovej kapelky, ktorá práve koncertuje v „Propíku“. Nikdy som o nich nepočul, ale hrajú celkom dobre. Je tam cítiť energiu.

  • 16. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 501x
  • 7
Aby bolo o čom...

Peter Tettinger

Aby bolo o čom...

Kedysi za spoločného Československa, v tých „dávnych dobách“ ľudia nežijúci v hlavnom meste spoločnej republiky, svorne nadávali na pražskú centralizáciu a následne aj na obyvateľov krásnej stovežatej. Vraj sú namyslený a majú všetko len pre seba. A tak nadával pivár z Plzne či Budějovíc, baník z Ostravy či Handlovej, strojár z Dubnice či Brna, vinár z Modry či z Mikulova, ale aj horár zo Šumavy či z Veľkej Fatry.

  • 3. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 928x
  • 0
Športová závislosť

Peter Tettinger

Športová závislosť

Keď ma koncom osemdesiatych rokov otec s maminým bratom zobrali prvý krát na hokejový zápas, zmenil sa môj život.

  • 2. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 790x
  • 2
Nemusí byť ani piatok trinásteho

Peter Tettinger

Nemusí byť ani piatok trinásteho

Piatok 28-10-2005 sa z rána javil ako celkom vydarený deň. Aj keď nakoniec tak dopadol, priebeh dňa sa nedal nazvať inak ako „deň blbec“.

  • 17. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 098x
  • 6
reklama
Malinovo druhé

Peter Tettinger

Malinovo druhé

V sychravom počasí sa 13-11-2005 odohralo ďalšie a zároveň posledné jesenné kolo IV. Ligy sk.A, v ktorom z prvej štvorky tímov vyhralo iba Malinovo, keď si doma poradilo s „béčkom“ SFM Senec a posunulo sa tak na druhé miesto tabuľky pred odvetnou jarnou časťou. To o čom sa doteraz len potichu šepkalo, dostalo v Malinove konkrétnejšiu podobu. Na jar chcú zabojovať o postup do III. Ligy!

  • 15. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 196x
  • 1
INZERÁT

Peter Tettinger

INZERÁT

Dnes sa mi do rúk dostal zaujímavý inzerát. Upozornila ma naň moja kolegyňa a musím povedať, že ma veľmi zaujal.

  • 10. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 822x
  • 6
stretnime sa a vyslovme spoločne "STOPNÁSILIUSTOPNÁSILIU....."

Peter Tettinger

stretnime sa a vyslovme spoločne "STOPNÁSILIUSTOPNÁSILIU....."

vzbúrme sa lenivosti a poďme do ulíc zbavme sa strachu a dostaňme to zo seba von

  • 9. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 021x
  • 13
Malinovu sa darí

Peter Tettinger

Malinovu sa darí

Po nešťastnej prehre v derby zápase 12.kola so susedným Tomášovom, sa malinovskí futbalisti vrátili do boja o špicu IV. Ligy skupiny A.

  • 7. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 072x
  • 5
Nemci sú iní !

Peter Tettinger

Nemci sú iní !

Pracujem pre nich už zopár rokov a tak už ich mám ako tak prečítaných. To, že si o nás Slovákoch myslia svoje a nieje to skoro nič dobré, ma už našťastie prestalo vzrušovať.

  • 26. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 495x
  • 13
reklama
Na taký futbal prídem aj nabudúce!!!!

Peter Tettinger

Na taký futbal prídem aj nabudúce!!!!

V nedeľu bol v Malinove futbalový sviatok. Domáci privítali vo výbornom štvrtoligovom derby susedný Tomášov.

  • 25. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 459x
  • 5
UPC

Peter Tettinger

UPC

Nedá mi, aby som nevyventiloval hromadenú zlosť nad počínaním UPC. To, že sa ceny stále zvyšujú ma síce hnevá, ale nebudem to rozoberať. Bolo a bude o nich popísané ešte dosť. Ceny všetkého idú nahor. Otázne je, len ako často a o akú sumu. O zvyšovaní cien a o monopole by sa dalo diskutovať do nekonečna. Na srdci mám inú vec. UPC pomaly zo svojej rozšírenej ponuky vyhadzuje stanice a nahrádza ich novými. Podľa mňa zbytočnými. Už presne neviem v akom poradí to prebehlo (ale to ani nie je dôležité).

  • 28. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 758x
  • 20
Prvé tri mesiace za 7000,- Sk a potom sa uvidí

Peter Tettinger

Prvé tri mesiace za 7000,- Sk a potom sa uvidí

Niekoľko mesiacov dozadu som menil zamestnanie. Mnohí z vás poznajú ako to chodí pri zmene zamestnania. Rozposlané desiatky životopisov, nespočetné telefonáty, pohovory... Mnohé odpovede prichádzajú ešte niekoľko mesiacov potom. Niektoré však naozaj stoja za to.

  • 24. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 691x
  • 11
Kto zaplatí ušlé zisky kvôli Summitu?

Peter Tettinger

Kto zaplatí ušlé zisky kvôli Summitu?

Bratislava je paralyzovaná. Všetko mešká.

  • 24. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 317x
  • 8
Šľak ma ide trafiť, z niektorých šoférov SAD

Peter Tettinger

Šľak ma ide trafiť, z niektorých šoférov SAD

Dostať sa vo februári z Pántov, okrajovej časti Bratislavy na Autobusovú stanicu Mlynské nivy po siedmej hodine večer si vyžaduje prestup na tri spoje a naozajstnú dávku trpezlivosti.

  • 18. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 638x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu